Agregaty chłodnicze MITSUBISHI – Grodzisk Wielkopolski

W Japonii MITSUBISHI jest od lat liderem rynkowym w zakresie chłodnictwa w transporcie. W ofercie HEIFO/ MITSUBISHI znajdują się cztery linie produktowe: TDJ, TDJS, TU, TNW przeznaczone do średnich i dużych samochodów ciężarowych oraz seria agregatów naczepowych Pegasus TFV 2000D-E. Agregaty chłodnicze na ścianę czołową z rodziny TDJ wyposażone są w napęd bezpośredni i przeznaczone są do montażu w samochodach o objętości chłodni do 35 m3 (towary mrożone) oraz do 50 m3 (towary schładzane) – w przypadku najmocniejszego modelu TDJ 600. W samochodach o dmc. 3–6 t można zastosować najmniejszy model – TDJ 300 (objętości dla mrożenia i schładzania odpowiednio 25 m3 i 30 m3). Wydajność chłodnicza przy mrożeniu (-20 °C) wynosi 1,92 kW (TDJ 300), 3,06 kW (TDJ 430) oraz 3,38 kW (TDJ 600). Dla schładzania (0 °C) jest to odpowiednio 3,82, 5,47 oraz 6,64 kW).

W agregatach serii TDJ oraz TU 42 zastosowano opatentowany przez Firmę MITSUBISHI MHI zawór multifunkcyjny, który oprócz funkcji ochronnych agregatu zapewnia ok.70% wydajności chłodniczej agregatu przy wolnych obrotach silnika a pełną wydajność przy obrotach rzędu 1500 o/min. Ma to niebagatelne znaczenie przy samochodach ciężarowych, które rzadko kiedy pracują na obrotach powyżej 2000 o/min

Montowane czołowo kompaktowe modele TNW (odmiany 4, 5, 6, 7 EA) wyposażone są w napęd własny, ich wydajność chłodnicza wynosi 5,2 kW (przy 0 ºC) i 2,6 kW przy -20 ºC dla agregatu TNW 4EA oraz odpowiednio 7,4 i 4,4 kW w przypadku modelu TNW 7EA. Wydajność powietrzna to 2251 i 3060 m3/h. Agregaty TNW 4/5EA napędzane są przez 2 cylindrowy silnik MITSUBISHI L2E o pojemności skokowej 635 cm3, natomiast modele TNW6/7EA przez 3-cylindrowy silnik L3E o pojemności 952 cm3. Silniki elektryczne mają moce odpowiednio 3,7 kW i 5,5 kW. W przypadku przewozu ładunków schładzanych dopuszczalne objętości komory chłodniczej wynoszą od 40 do 55 m3 a dla ładunków zamrożonych od 25 do 45 m3.

Agregaty z serii TU (np. modele 42DX, 73E/EX) to wersje przeznaczone do montażu pod podłogą chłodni. Wyposażone są we własny silnik spalinowy (2-cylindrowy, 635 cm3 lub 3-cylindrowy – 1125 cm3) i silniki elektryczne 3,7 i 6,3 kW. W przypadku przewozu ładunków schładzanych dopuszczalne objętości komory chłodniczej wynoszą od 40 do 55 m3 a dla ładunków zamrożonych od 25 do 40 m3. Wydajność chłodnicza przy mrożeniu (-20 °C) dla najsłabszego modelu TU 42 DX wynosi 2,17 kW, dla najmocniejszego TU 73E jest to 5,59 kW. Dla schładzania (0 °C) jest to odpowiednio 4,78 oraz 8,89 kW.

Seria MITSUBISHI PEGASUS

TFV 2000 D
Agregat chłodniczy PEGASUS TFV 2000D-E przeznaczony do naczep. PEGASUS TFV 2000D-E charakteryzuje się największą mocą chłodniczą w swojej klasie (19,06 kW w temp. 0 ºC i 9,77 kW przy -20 ºC) oraz bardzo wysoką wydajnością powietrzną (5,9 m3/h). Agregat ten wyraźnie odróżnia się wizualnie od produktów oferowanych przez konkurencję: jego obudowa ma bardzo nowoczesny wygląd, a ponadto jest niezwykle płaski – jej grubość to zaledwie 430 mm (wysokość i szerokość zewnętrzna wynoszą odpowiednio 2138 i 2000 mm). PEGASUS TFV 2000D-E napędzany jest przez własny, 4-cylindrowy silnik spalinowy (Yanmar) o pojemności skokowej 2189 cm3 i mocy 25,7 kW. Układ wyposażono również w 4-cylindrową sprężarkę (MITSUBISHI) o pojemności 528 cm3 oraz silnik elektryczny o mocy 10,8 kW.

​TFV 2000 D

agregat chłodniczy

Medium chłodniczym jest R404a. Agregat w stanie suchym i bez akumulatorów waży ok. 860 kg. Seria PEGASUS TFV 2000D-E zawiera w sobie wiele innowacyjnych rozwiązań, które równocześnie chronią ładunek i środowisko a także pozwalają na obniżenie zużycia energii i kosztów eksploatacji. Można tu wymienić np. elektroniczny zawór dławiący pozwalający na dokładną regulację temperatury, czy system samodiagnozy Pretrip gwarantujący płynną pracę i identyfikację ewentualnych niesprawności. Z kolei tryb ,,pump-down” usuwa automatycznie po wyłączeniu agregatu środek chłodzący ze strony niskiego ciśnienia systemu. Tryb ,,sleep” umożliwia tymczasowe włączenie silnika, jeśli urządzenie przez kilka dni nie jest używane. W przypadku transportu towaru na obszarach miejskich można wykorzystać tryb pracy o obniżonym poziomie hałasu „whisper”. Łatwy i nieskomplikowany dostęp serwisowy do wszystkich najważniejszych komponentów agregatu sprawia, że mniejsza jest pracochłonność i tym samym niższe są koszty eksploatacji. Seria PEGASUS jest kompatybilna ze wszystkimi powszechnie stosowanymi systemami telematycznymi.


Dowiedz się więcej

pdf

pegasus-imagebroschuere-rz-pl.pdf

Pobierz plik

Podpodłogowe agregaty chłodnicze

Zalety urządzeń podpodłogowych wykorzystywane są na całym świecie. Agregaty tego typu umożliwiają zastosowanie wyższych kabin kierowcy i niższej konstrukcji skrzyni ładunkowej, ponieważ na ścianie czołowej skrzyni ładunkowej nie trzeba instalować kondensatora.
Przemieszczenie ciężkiego kondensatora pod skrzynię ładunkową powoduje lepsze rozłożenie ciężaru z mniejszym obciążeniem przedniej osi. Zaletą jest tutaj także więcej spokoju w kabinie kierowcy.

Przy pomocy przyjaznej dla użytkownika zdalnej obsługi mamy wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy możliwa jest regulacja i kontrola funkcji na cyfrowym wyświetlaczu. Solidna podstawa i elementy okładziny ze sprawdzoną ochroną antykorozyjną gwarantują sprawdzoną długowieczność. Dzięki seryjnemu systemowi start/stop możliwe jest obniżenie zużycia paliwa – to się opłaca.


TU 100 - mono + multi
Zalety Jednostka podpodłogowa TU 100 SAE

Przyjazny w konserwacji
Wszystkie główne elementy wymagające konserwacji są łatwo dostępne i mają długie okresy między przeglądami.
Parownik
Niewymagające konserwacji wentylatory parownika dzięki obszernym szczotkom wentylatorowym, wysokiej jakości kolektorom i łożyskom kolektora oraz hartowanym pierścieniom ślizgowym
Sprężarka: Sprężarka spiralna 3D 125,6 cm3
Silnik elektryczny: Wydajny silnik elektryczny Fuji o mocy 7,0 kW, niska prędkość z wysokim współczynnikiem, dzięki czemu niezwykle cichy i trwały, automatyczny wykrywacz faz.
Mikroprocesor:

  • steruje wszystkimi funkcjami systemu
  • usterki są sygnalizowane przez kody błędów na urządzeniu zdalnego sterowania

Standard: automatyczny rozruch silnika wysokoprężnego w przypadku awarii zasilania

Dowiedz się więcej

pdf

tu_100_-_pl_mono.pdf

Pobierz plik

pdf

tu_100_-_pl_multi.pdf

Pobierz plik

Jednostka podpodłogowa TU 100 SAEM
Przyjazny w konserwacji
Wszystkie główne elementy wymagające konserwacji są łatwo dostępne i mają długie okresy między przeglądami.
Verdampfer
3 typy parowników o niskich wymaganiach konserwacyjnych wentylatory parownika, wysokiej jakości kolektory i łożyska kolektora oraz hartowane pierścienie ślizgowe
Sprężarka: Sprężarka spiralna 3D 144,5 cm3
Silnik elektryczny
Wydajny silnik elektryczny Fuji o mocy 7,0 kW, niska prędkość z wysokim współczynnikiem, dzięki czemu niezwykle cichy i trwały, automatyczny wykrywacz faz.
Mikroprocesor:

  • steruje wszystkimi funkcjami systemu
  • usterki są sygnalizowane przez kody błędów na urządzeniu zdalnego sterowania

Standard: automatyczny rozruch silnika wysokoprężnego w przypadku awarii zasilania

Dowiedz się więcej

prezentacja

tu100_prezentacja.ppt

Pobierz plik

TU 85
Przyjazny w konserwacji
Wszystkie główne elementy wymagające konserwacji są łatwo dostępne i mają długie okresy między przeglądami.
Parownik
Niewymagające konserwacji wentylatory parownika dzięki obszernym szczotkom wentylatorowym, wysokiej jakości kolektorom i łożyskom kolektora oraz hartowanym pierścieniom ślizgowym.
Sprężarka: Sprężarka spiralna 3D 125,6 cm3
Silnik elektryczny
Wydajny silnik elektryczny Fuji o mocy 7,0 kW, niska prędkość z wysokim współczynnikiem, dzięki czemu niezwykle cichy i trwały, automatyczny wykrywacz faz.
Mikroprocesor:

  • steruje wszystkimi funkcjami systemu
  • usterki są sygnalizowane przez kody błędów na urządzeniu zdalnego sterowania

Standard: automatyczny rozruch silnika wysokoprężnego w przypadku awarii zasilania

Dowiedz się więcej

pdf

tu_85_-_pl.pdf

Pobierz plik

Agregaty chłodnicze na ścianę czołową TNW 6 i TNW 7​

Zwłaszcza w przypadku dużych samochodów-chłodni korzystne jest własne zasilanie. Przy pomocy zaprojektowanego specjalnie dla tych wymagań napędu Diesla możliwa jest w każdej chwili dokładna regulacja temperatury, co jest szczególnie ważne przy wrażliwych towarach.
Te agregaty chłodnicze są przy tym szczególnie ekonomiczne, ponieważ innowacyjny system start/stop umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa. Dzięki zintegrowanemu sterowaniu mikroprocesorowemu funkcje urządzenia regulowane są automatycznie i uzyskiwana jest optymalna moc chłodzenia.

Przy pomocy przyjaznej dla użytkownika zdalnej obsługi mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia.

Obok miłego dla oka designu urządzenia te przekonują wysoką żywotnością, wytrzymałością i przyjaznym serwisowaniem. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie do siebie dopasowane. Tylko dzięki tej dokładności w produkcji możliwe jest zagwarantowanie niezawodnego i sprawnego systemu chłodzenia.

DANE TECHNICZNE


Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
przy 0° C: 7.282 Watt 7.918 Watt
przy -20° C: 4.398 Watt 5.042 Watt
Wydajność grzania:
przy 0° C: 4.077 Watt 5.052 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Wentylacja: 6.120 m3 /h 6.120 m3 /h (AMCA)

Objętość:
Chłodzenie do 50 m3 do 55 m3
Mrożenie do 40 m3 do 45 m3
Waga: 488 kg 490 kg
Silnik:
Wysokowydajny silnik Diesla MITSUBISHI
L3E, 3 cylindry, 952 ccm
Pojemność oleju dla długich przedziałów wymiany oleju: 9,5 l

Agregaty chłodnicze na ścianę czołową

Agregaty chłodnicze na ścianę czołową


Dowiedz się więcej

pdf

heifo-tnw-6-i-tnw-7.pdf

Pobierz plik

Agregat chłodniczy na ścianę czołową TDJ 600

W związku z zewnętrzną konstrukcją tego agregatu pojazd nie traci nic na ładowności. W żaden sposób nie wpływa ono negatywnie na właściwości jezdne pojazdu.

Wyjątkowy cichy napęd agregatu bazuje w czasie jazdy poprzez pasek klinowy i sprzężenie magnetyczne na silniku pojazdu. Niewymagające konserwacji wentylatory parownika są całkowicie zamknięte i umożliwiają niezawodny i wydajny ruch ciągły. Wyjątkowo cichy i zoptymalizowany wagowo zestaw stand-by do pracy postojowej może zostać zamontowany na życzenie podpodłogowo, aby zaoszczędzić miejsca.
Przy pomocy przyjaznego zdalnego sterowania mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia na wyświetlaczu cyfrowym.

Oprócz miłego dla oka designu zaletą tych urządzeń jest ich długowieczność, wytrzymałość i przyjazne serwisowanie. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie do siebie dopasowane. Tylko dzięki takiej dokładności w produkcji może zostać zagwarantowany niezawodny i funkcjonalny system chłodzenia.

DANE TECHNICZNE


Wydajność chłodnicza:
Przy 0° C: 7.330 Watt
Przy -20° C: 3.720 Watt
Środek chłodzący: R 404A
Objętość:
Chłodzenie do 50 m3
Mrożenie do 35 m3
Wentylacja: 2.200 m3 /h

Waga:
138 kg tylko chłodzenie w czasie jazdy (bez silnika elektrycznego)
210 kg chłodzenie postojowe i w czasie jazdy (z silnikiem elektrycznym)
(wagi podane włącznie z kompresorem, oprzyrządowaniem i orurowaniem)

TDJ 600

tdj600


Dowiedz się więcej

pdf

heifo-tdj-600.pdf

Pobierz plik

Agregaty chłodnicze na ścianę czołową TDJ 300 i TDJ 430

W związku z zewnętrznym umiejscowieniem tego agregatu na przedniej ścianie i jego niewielką wagą pojazd nie traci nic na ładowności. W żaden sposób nie wpływa to negatywnie na właściwości jezdne pojazdu.

Wyjątkowy cichy napęd agregatu bazuje w czasie jazdy poprzez pasek klinowy i sprzężenie magnetyczne na silniku pojazdu. Niewymagające konserwacji wentylatory parownika są całkowicie zamknięte i umożliwiają niezawodny i wydajny ruch ciągły. Wyjątkowo cichy i zoptymalizowany wagowo zestaw stand-by do pracy postojowej może zostać zamontowany na życzenie podpodłogowo, aby zaoszczędzić miejsca.

Przy pomocy przyjaznego zdalnego sterowania mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia na wyświetlaczu cyfrowym. Oprócz miłego dla oka designu zaletą tych urządzeń jest ich długowieczność, wytrzymałość i przyjazne serwisowanie. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie dopasowane. Tylko dzięki takiej dokładności w produkcji może zostać zagwarantowany niezawodny i funkcjonalny system chłodzenia.

DANE TECHNICZNE


Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
Przy 0° C: 3.731 Watt 5.418 Watt
Przy -20° C: 1.888 Watt 2.991 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Objętość:
Chłodzenie do 30 m3 bis 45 m3
Mrożenie do 25 m3 bis 30 m3
Wentylacja: 1.260 m3 /h 1.800 m3 /h

Waga:
85 kg 90 kg
tylko chłodzenie w czasie jazdy; bez silnika elektrycznego
157 kg 162 kg
chłodzenie postojowe i w czasie jazdy; z silnikiem elektrycznym
(wagi podane włącznie z kompresorem, oprzyrządowaniem i orurowaniem)

TDJ 300 i TDJ 430

TDJ 300 i TDJ 430


Dowiedz się więcej

pdf

heifo-tdj-300-tdj-430.pdf

Pobierz plik

Agregaty chłodnicze na ścianę czołową TNW 4 i TNW 5

Zwłaszcza w przypadku dużych samochodów-chłodni korzystne jest własne zasilanie. Przy pomocy zaprojektowanego specjalnie dla tych wymagań napędu Diesla możliwa jest w każdej chwili dokładna regulacja temperatury, co jest szczególnie ważne przy wrażliwych towarach.

Agregaty chłodnicze są przy tym szczególnie ekonomiczne. Innowacyjny system start/stop umożliwia redukcję zużycia paliwa. Dzięki zintegrowanemu sterowaniu mikroprocesorowemu funkcje urządzenia regulowane są automatycznie i uzyskiwana jest optymalna moc chłodzenia.

Przy pomocy przyjaznej dla użytkownika zdalnej obsługi mają Państwo wszystko pod kontrolą. Z kabiny kierowcy można wygodnie nastawić parametry i kontrolować funkcje urządzenia.

Obok miłego dla oka designu urządzenia te przekonują długowiecznością, wytrzymałością i przyjaznym serwisowaniem. Sprawdzone komponenty pochodzące z koncernu MITSUBISHI są perfekcyjnie wzajemnie dopasowane. Tylko dzięki tej dokładności w produkcji możliwe jest zagwarantowanie niezawodnego i sprawnego systemu chłodzenia.

DANE TECHNICZNE


Wydajność chłodnicza: (testowana ATP)
Przy 0° C: 5.291 Watt 6.235 Watt
Przy -20° C: 2.973 Watt 3.238 Watt
Wydajność grzania: Przy 0° C: 4.025 Watt 3.502 Watt
Środek chłodzący: R 404A R 404A
Wentylacja: 2.251 m3 /h 2.286 m3 /h (AMCA)

Objętość:
Chłodzenie do 40 m3 do 45 m3
Mrożenie do 25 m3 do 35 m3
Waga: 355 kg 365 kg
Silnik:
Wysokowydajny silnik Diesla MITSUBISHI
L2E, 2 cylindry, 635 ccm

TNW 4 i TNW 5

TNW 4 i TNW 5


Dowiedz się więcej

pdf

heifo-4-tnw-5.pdf

Pobierz plik

Agregaty chłodnicze TDJS

Ściana czołowa TDJS 35

napęd bezpośredni
100 % przestrzeni ładunkowej dzięki zewnętrznemu parownikowi
bardzo cicha praca stacjonarna
zawór wielofunkcyjny
sprężarka spiralna 3D
wersja Mul????-Temp
bezobsługowe
wentylatory turbo
przyjazna dla użytkownika
zdalna obsługa w kabinie kierowcy

Dowiedz się więcej

pdf

tdjs_35_-_pl.pdf

Pobierz plik

Ściana czołowa TDJS 50
napęd bezpośredni
100 % przestrzeni ładunkowej dzięki zewnętrznemu parownikowi
bardzo cicha praca stacjonarna
zawór wielofunkcyjny
sprężarka spiralna 3D
wersja Mul????-Temp
bezobsługowe
wentylatory turbo
przyjazna dla użytkownika
zdalna obsługa w kabinie kierowcy

Dowiedz się więcej

pdf

tdjs_50_-_pl.pdf

Pobierz plik

Ściana czołowa TDJS 70
napęd bezpośredni
100 % przestrzeni ładunkowej dzięki zewnętrznemu parownikowi
bardzo cicha praca stacjonarna
zawór wielofunkcyjny
sprężarka spiralna 3D
wersja Mul????-Temp
bezobsługowe
wentylatory turbo
przyjazna dla użytkownika
zdalna obsługa w kabinie kierowcy

Dowiedz się więcej

pdf

tdjs_70_-_pl.pdf

Pobierz plik

​Nowa seria TDJS 3D Scroll

Nowa seria TDJS – agregaty chłodnicze z bezpośrednim napędem z nowym kompresorem 3D Scroll

​Dowiedz się więcej

xls

tdjs_3d_scroll_sprĘŻarki.ppt

Pobierz plik

xls

nowy_sterownik.ppt

Pobierz plik

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij 'Zgadzam się', aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.